قوانین و مقررات

ماده 1 عضویت در سایت: افراد برای خرید در سایت میتوانند فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر کنند. بعد از عضویت در سایت کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند وسفارشات خود را ثبت نمایند. (بدون ثبت نام نیز توانایی ثبت سفارش دارید منتها کلیه موارد بر روی ایمیل شما اعمال میشود و در صورت اشتباه در وارد کردن ایمیل کلیه مسئولیت با خود خریدار است.)

تبصره 1: کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ طور صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

ماده 2 ثبت سفارش: دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می باشد، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین قبل از تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با شماره های پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

پس از ثبت هر سفارش در صورت لزوم طی یک تماس تلفنی با مشتری صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد. لذا خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در فرم های مربوطه وارد نمایید و از ثبت سفارش های غیر واقعی بپرهیزید.

ماده 3 پرداخت هزینه: دریافت مبلغ سفارش های ثبت شده از دو طریق پرداخت آنلاین و در شرایط خاص کارت به کارت صورت می پذیرد.

ماده 4 ارسال سفارش: سفارش های ثبت شده در وب سایت فروشگاه پس از تاییدیه مشتری آماده ارسال و تحویل پست خواهد شد.

سفارش ها در همان روز کاری یا در روز کاری بعد تحویل پست داده شده و ارسال می گردد. لازم به ذکر است هر گونه تاخیر و کم کاری از جانب شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگیری می باشد..

همچنین مشتریان می توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله که در حساب کاربریشان ثبت شده پیگیری نمایند.

سفارش ها توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال می شوند، اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارشی را تحویل بگیرد برگشت می خورد و همکاران پشتیبان جهت هماهنگی برای ارسال مجدد سفارش با مشتری تماس گرفته و هزینه ارسال مجدد برای بار دوم با مشتری می باشد.

 

ماده 5 – تعویض سفارش:

  1. محصولاتی که با بهداشت شخصی مستقیما در ارتباط باشند تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند.
  2. تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملا سالم باقی مانده باشد ، بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد و تگ کالا روی محصول وجود داشته باشد.
  3. در صورت هر گونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده که در فاکتور مشتری و فروشگاه موجود است و محصولی که برای کاربر ارسال می شود پس از احراز موضوع، کلیه هزینه های ارسال و تعویض به عهده فروشگاه بوده و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد می باشد.
  4. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای وبسایت محفوظ است.وبسایت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

در صورتی که خود مشتری بعد از دریافت سفارش خواهان این باشد که محصول خود را با کالایی دیگر تعویض کند به شرط باز نشدن پلمپ کالا، تعویض صورت می‌گیرد.

به این صورت که مشتریان سفارش را برای دوشیزه ارسال کرده و رسید هزینه پرداختی را در بسته ارسالی قرار می دهند.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط بخش کنترل کیفی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

بعد از تایید کارشناس مبنی بر سالم بودن محصول، هزینه ارسالی به حسابشان عودت داده می شود.

 

ماده 6 – تحویل سفارش

  1. تحویل گیرنده کالا و یا نماینده ایشان(با ارائه ی کارت شناسایی) باید در هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی پر کرده است حضور داشته باشد و کالا را شخصا تحویل گیرد. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در محل ، کالای مورد نظر با هماهنگی واحد پشتیبانی مجددا ارسال خواهد شد.
  2. در صورتی که در دریافت سفارش خود با تاخیر نامعقولی مواجه شدید حتما با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جدا خودداری کنید.
  3. ل طفا با سایر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت عدم حضور شما بسته را تحویل بگیرند – در غیر این صورت بسته برگشت داده می شود.